Na úterý se těšili všichni žáci 2. C. Čekal je totiž projektový den.
Ráno jsme se sešli ve třídě, kde jsme zhlédli krátké video o řece Dyji. Poté jsme si povídali, jak vzniká řeka, proč je důležité chránit vodu. Po svačince jsme se vydali do Domu umění, kde na nás čekala muzejní pedagožka s edukačním programem.
Žáci se rozdělili do čtyř skupin a plnili úkoly, které pro ně byly nachystány. Procvičili si paměť, když museli napsat, co viděli na obrazu. Zkoumali písek pomocí mikroskopu, přiřazovali k sobě správné dvojice obrázků. Při práci s tabletem rozpoznávali pomocí aplikace rostliny a živočichy. Malováním do písku vytvořili řeku, její ramena a meandry.
Každý žák si na závěr programu nakreslil svoji vlastní řeku.
Do školy jsme se vraceli nejen s nově získanými znalostmi, ale i s lapbookem, který nám bude náš projektový den připomínat.
Petra Veselá a žáci 2. C